Accountancy

Financiële administratie

  • Het voeren van de complete financiële administratie of delen ervan.
  • Het opstellen jaarrekeningen.
  • Het verzorgen van projectadministraties
  • Het verzorgen van accountantsverklaring (via onze samenwerkingsverbanden met accountantskantoren).
  • Het ordenen en het voeren van uw zakelijke administratie, waaronder het verrichten van uw betalingen en facturatie van jouw vorderingen.

Belastingzaken

  •  Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen.
  • Het verzorgen van overige fiscale aangiften zoals omzetbelasting.
  • Het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen.
  • Het verzorgen van overige fiscale aangiften zoals omzetbelasting.
  • Het verzorgen van bezwaarschriften op aanslagen uit voorgaande jaren.
  • Het verzorgen van de aanvraag zorgtoeslag, huurtoeslag en kinderopvangtoeslag

Financieel advies en managementinformatie

  • Opstellen ondernemersplannen.
  • Het begeleiden van de starters van de ondernemingen.
  • Het opstellen begrotingen (exploitaties en liquiditeiten).
  • Verzamelen van gegevens en deze omzetten naar bruikbare informatie.
  • Advies m.b.t. managementinformatie van uw bedrijf.
  • Alle overige administratieve werkzaamheden